Odpowiedzi

2010-02-16T16:40:33+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszamy państwa na film pt "Jezioro Osobliwosci", które odbedzie sie dnia............. o godzinie............. w .......Domu kultury. Wstep bezpłatny.
Zapraszamy!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:46:58+01:00
Zaproszenia.
Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na film pt. "Jezioro Osobliwości" które odbędzie się w kinie Plaza w Krakowie ul. Krupnicza o godz 17.30
Po seansie planowany jest poczęstunek:)
Prezydent miasta Jan Kowalski;)