Odpowiedzi

2010-02-16T16:53:12+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:57:15+01:00
1.przyblaża nas z Jesusem
2.Można odpóścić sobie grzechy
3.Gdy chodzimy co tydzień możemyumilić swoją wiarę chrześcijańską.
4.Można moiec z tego pożytek
5.Można dowiedzieć się wiele nowych rzeczy
6.Dowiedzieć się co spotykało Jezusa i Apostołów
7.Gdy idziemy na spacer możemy także się przejsć na spacer
8.Można dowiedziec się co zrobić we trudnych sytuacjach !
9.Możemy pójść z kolegami
10.Lepasz ocena z Religi