Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:44:31+01:00
Goplana to postać fikcyjna, która jest nimfą wodną i królową jeziora Gopło. Wyobrażam ją sobie jako wysoką, smukłą kobietę, która wdzięcznie unosi się nad ziemią. Jej tlenione blond włosy opadają delikatnie na odsłonięte ramiona przez białą, piękną suknię, niby ślubną. Ma podłużną twarz i spokojne spojrzenie na świat swoimi morskimi oczami.
Jej magiczne właściwości to na przykład zamiana człowieka w drzewo, drzewo w człowieka, dowodzenie wodą.
Goplana jest miłą i sympatyczną osobą, lecz uparcie dąży do celu, nie zawsze do końca rozważając swoje czyny.
Uważam ją za postać miłą i pogodną, ale zapatrzoną w swoje potrzeby.
16 4 16
2010-02-16T16:44:47+01:00
Goplana była królową jeziora.
Goplana nie miała ciał wyglądała jak woda.
Goplana była drugoplanowa .
Miała magicznych zgredków dwóch. Co za nią wszystko robili.
Była Nie zbyt mądra, nie uczciwa, zła.
myślę że nikt no powinien iść w jej ślady.
14 1 14