Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:49:56+01:00
Kleszcze to pajęczaki należące do podgromady roztoczy. Są pasożytami zewnętrznymi głównie kręgowców. Długość ciała wynosi od jednego do kilku milimetrów.

Świerzbowce – różne gatunki roztoczy. Wywołują świerzb. Długość ok. 0,2-0,8 mm. Samice drążą w skórze chodniki, żywią się limfą, płynami wysiękowymi i komórkami. Świerzbowce to pasożyty ptaków i ssaków, w tym człowieka, np. świerzbowiec drążący ludzki.

Skorpiony - rząd pajęczaków o wielkości od 13 do nawet ponad 180 mm, zamieszkujących zarówno obszary tropikalne, jak i wysokogórskie tereny okresowo przykrywane śniegiem. Skorpiony charakteryzują się obecnością kolca jadowego na ostatnim segmencie odwłoku.
2 2 2
2010-02-16T20:34:53+01:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Kleszcze_%28paj%C4%99czaki%29
http://pl.wikipedia.org/wiki/Skorpiony
http://pl.wikipedia.org/wiki/Roztocza(tam sobie nakliknij bo nie wiem czy to mają byc saprofity czy też nie)
;)))
1 1 1