Dialog między klientka , a ekspednientką , w sklepie odzieżowym , klientka szuka spodniczki w kolorze granatowym , a w sklepie są spodniczki rozmiaru tej klientki tylko czarne.dialog konczy się kupieniem czarnej spodniczki .(żeby tez było zapatyane na jaką okazje jest ta spódnica ) proszę po polsku i angielsku

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T14:58:53+02:00
-Good morning. Can I help you?
-Good morning. I want to buy a skirt.
-Where you want to go on this skirt?
-I want go to the cinema.
-Ok. What size you need?
-I’m looking for a 34 size and I want navy blue colour.
-Sorry, but we haven’t this size in navy colour. But there is black in 34 size.
-It’s gorgeous. I want buy a black skirt. Thank you for help.
-Not at all.
-Good bye.
-Bye.
2009-10-13T17:08:42+02:00
-good morning i ' m looking for purpure skirt(dzień dobry szukam spódniczki)
-what are your size? (jaki jest twój rozmiar)
-L please(L)
-sorry but we have only black skirt in your size(przepraszam ale mamy tylko czarną w twoim rozmiarze)
-so i ' m buying that(więc kupuję ją)