Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:49:02+01:00
CaO + 2HCl--->CaCl₂+H₂O
SO3 + Ba(OH)2--->BaSO₄+H₂O
CO2 + P4O10--->nie zachodzi
3MgO + 2H3PO4--->Mg₃(PO₄)₂+3H₂O
BaO + MgO--->nie zachodzi
K2O + H2SO4--->K₂SO₄+H₂O
SO2 + CO2--->nie zachodzi
4 4 4
2010-02-16T16:52:13+01:00
CaO+2HCL-->CaCl2+H2O
SO3+Ba(OH)2-->BaSO4+H2O
CO2+P4O10-->yy niewiem;/
3MgO+2H3PO4-->Mg3(PO4)2+3H2O
BaO+MgO-->reakcja nie zachodzi
K2O+H2SO4-->K2SO4+H2O
SO2+CO2-->reakcja nie zachodzi
2 4 2