Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:54:03+01:00
Wielki Post jest to czas zmian. Czas zmian na lepsze. Wielki Okres to czas który przygotowuje nas do świąt Wielkanocnych. Okres ten zarazem jest okresem w naszym życiu w którym powinniśmy sb coś uświadomić, zmienić i wziąść coś do serca. Moim zdaniem, aby przeżyć dobrze ten okres należy przystąpić do sakramentu pokuty a później przyjmować ciało Pana Jezusa do swojego serca [uczęszczać do Komuni Świętej]. Należy zachowywać post i uczestniczyć we Mszy Świętej. Należy zmienić coś w swoim życiu na lepsze ! :)
3 3 3
2010-02-16T20:47:47+01:00
Przeżycie wielkiego postu należy do niewielu przeżyć bo to jest od nas np. w wielki post mogli byśmy jeść mięso ale niejemy bo jesteśmy silni w wierze

LICZE NA NAJ.
5 2 5