Odpowiedzi

2010-02-16T16:54:01+01:00
Urszulka była bardzo troskliwa, nie przeszkadzała nikomu. Po śmierci uczyniła J. Kochanowskiemu ogromną tęsknotę.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:57:06+01:00
Dom był radosny, wypełniony zyciem gdy ona żyła. Zachowanie Urszulki powodowało u domowników zanik trosk i wszelkich smutków. Pełne było czułości. Jednak w momencie odejćia dziacka, pozostał w domu tylko źal i smutek.


Kochanowski uważał, że życie było kolorowe, wesołe i radosne gdy żyła Urszulka. Poniewaz była ona osoba młodą, wnoszącą do życia rodziny same radości.
1 5 1