Odpowiedzi

2010-02-16T16:51:17+01:00
Kulturalnie, w miare cicho, nie dotykać róznych przedmiotów.
4 4 4
2010-02-16T16:51:27+01:00
Cicho, nie biegać i nie krzyczeć. Nie śmiecić. Nie dotykać obazów ani rzeźb.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:51:31+01:00
W muzeum należy :
-Zachować ciszę
-Kulturę osobistą
-Nie dotykać eksponatów
-Nie biegać
-Nie przepychać się
-Wyłączyć telefony komórkowe
6 4 6