Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:53:48+01:00
-białka - wywołuje białkomocz, co prowadzi do choroby trzustki
-glukozy - cukrzyca
-ropy-ropomocz
-erytrocytów ( 1 do 5 mm)
2010-02-16T16:54:21+01:00
Cukru Bilirubiny Białkaciała ketonowego krwi
2010-02-16T16:54:47+01:00
W moczu osoby zdrowej nie powinny znajdować się:
cukry, białka, krwinki czerwone i krwinki białe oraz bakterie. Gdy znajdują sie w nim te substancje oznacza to jakąś chorobę np. cukrzycę.