Odpowiedzi

2010-02-16T17:02:14+01:00
Moim zdaniem najważniejszym prawem jest prawo do życia i wolności ponieważ nie jesteśmy i nie możemy być czyjąś własnością jak było kiedyś w dawnych latach.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:14:34+01:00
Sądzę, że jednym z najwazniejszych praw jakie nam przysługuja w demokratycznym kraju jest prawo do życia, gdyz każdy powienien dostać szanse na godne i bezpieczne życie. Nikt nie powinien za nas podejmować decyzji w tej sprawie.
3 1 3