Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T14:22:00+02:00
V= Pp * h
225m * 220 m = 49500m²
49500m² * 65m = 3217500m³
odp. objętosć piramidy wynosi 3217500m³
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T14:35:21+02:00
Vs= 1/3 Pp*h
Pp= 225m * 220m = 49500m2
Vs= 1/3 * 49500m2 * 65m = 1072500m3
2009-10-13T16:37:47+02:00
Masz po prostu obliczyc objetosc ostrosłupa o podstawie prostokata p=1/3 pola podstawy razy wysokosc p= 1/3 razy 225 razy 220 razy 65 =1072500 m szesciennych pozdrawiam