Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T11:42:26+01:00
Święty Stanisławie Kostko, dziękuję z całego serca za opiekę jaką mnie otaczasz, za to, że mnie pilnujesz. Bronisz od złego i nie pozwalasz abym czynił zło.
Amen.
22 4 22
2010-02-20T12:33:50+01:00
Proszę Cię, Panie, za wstawiennictwem Świętego Stanisława, oświeć światłem mądrości umysły nasze i daj nam pomoc potrzebną w nauce, by prawda którą zdobywamy, utwierdziła nas przy Tobie. Spraw, byśmy wykorzystując zdobytą wiedzę, służyli Tobie w braciach naszych i razem z Tobą pracowali nad doskonaleniem świata. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen. (to modlitwa którą ksiadz z nami odmawiał na religii)
20 4 20