Odpowiedzi

2010-02-16T17:13:37+01:00
Projekt Gutenberg to inicjatywa umieszczania książek elektronicznych w wersji papierowej. W Polsce są strony z książkami w elektronicznej wersji np. Polska Biblioteka Internetowa (www.pbi.edu.pl/)
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:16:59+01:00
Udostępnianie w internecie książek w wresji elektronicznej. Nazwa pochodzi od Jana Gutenberga, który wynalazł druk. Udostępnia się tylko utwory, które nie posiadają praw autorskich.
11 3 11