Odpowiedzi

2010-02-16T17:10:25+01:00
410- Gracjana przestała być Rzymską prowincją.
1054 - W Kwedlinburgu spotkali się cesarze w sprawie Sląska
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:16:03+01:00
410r.n.e- zdobycie oraz spalenie Rzymu pod wodzą Alaryka w dniu 24 sierpnia 410r.n.e. W Europie Zachodniej Maklesowie zaprowadzili demokrację, a w spalonym Rzymie zaistniały warunki do założenia Watykanu - Stolicy Chrześcijaństwa.

1054r.n.e-nieporozumienia między wschodnim i zachodnim chrześcijaństwem doprowadziły do wielkiego rozłamu(schizmy)
;)
14 4 14