Odpowiedzi

2010-02-16T17:07:04+01:00
Ludzie ktorzy mieszkaja w moim srodowisku maja na sumieniu napewno to ze deptaja trawe nie szanuja zieleni i robi wszystko co najgorsze dla perzyrody .ja tez nie jestem bez grzechu poniewaz tez niekiedy deptam trawe llub nazdepmne niechcaco na kwiatuszki
2 4 2
2010-02-16T17:07:22+01:00
Wyżucają śmieci do lasu ,
niszczą rosliny objete ochroną ,
hałasuja w lesie płosząc zwierzęta
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:10:33+01:00
Ludzie w moim otoczeniu mają na sumieniu:
- wywożenie śmieci do lasów,
- nie sprzątanie po swoich zwierzętach,
-wyrzucanie papierów, papierosów, butelek itp. na trawnik,
-niszczenie ptasich gniazd,
-polowanie na zwierzęta leśne,
- nie segregowanie odpadów,
-zużywanie dużej ilość prądu,
-budowanie hut,
-częste użycie samochodów,

czasami zaśmiecam środowisko np.nie segreguję odpadów ale uczestniczę w rajdach "Szanuj zieleń" lub sprzątamy lasy.
Mam nadzieję że pomogłam;)
1 5 1