Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:14:31+01:00
16.02.2010r.

Nadawca
Samorząd Uczniowski Szkoły Podstawowej nr 123 w Radomiu
ul. Wrzosowa 50
00-512 Radom

Odbiorca
Redakcja "Gazety Radomki"
ul. Konkretna 1
00-512 Radom

Szanowni Państwo!
Chcielibyśmy Państwo zawiadomić o zbiórce książek do szkolnej biblioteki, która prowadzona jest przez uczniów naszej szkoły. Pragniemy, aby ta wiadomość dotarła do wszystkich mieszkańców naszego miasta. Z tego powodu chcielibyśmy prosić, aby Państwo poparli tę akcję i opisali ją na łamach gazety "Radomka".
Będziemy wdzięczni za przychylne rozpatrzenie naszej prośby.
A wyrazami szacunku
Joanna Nowak-Sekretarka Samorządu
164 4 164
2010-02-16T17:18:12+01:00
17.02.10 r. Kraków
Wojciech Krzymuski
Uczeń SP3 w Krakowie
ul. Ciechejowa 12 a / 7
32-115 Kraków
Grzegorz Feldowicz
Redaktor naczelny Gazety "Fakt"
ul. Termoniszowa 16
32-115 Kraków

Szanowna Redakcjo!
Chciałbym prosić, aby Sz. P. Grzegorz Feldowicz napisał artykuł o szkolnej zbiórce książek w SP3 w Krakowie. Zbiórka organizowana jest przez uczniów. Książki zbieramy od 20 lutego, do 8 marca. Proszę o pomyślne rozpatrzenie sprawy.
Wojciech Krzymuski
88 2 88