Odpowiedzi

2010-02-16T17:10:12+01:00
"Jeszcze Polska nie zginęła,kiedy my żyjemy"
Moim zdanie oznacza to że jak żyjemy to Polska nie zginie.MY-to nasza ludność,która chcę obronić Polskę.
49 4 49
2010-02-16T17:11:55+01:00
To znaczy że Polska bedzie cały czas istniec dopóki ludzie bedą życi w nią wiezyc. pod słowem my kryją sie ludzie wieżący w Polskę i gotowi ją bronic.
75 4 75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:12:09+01:00
Słowa ,,Jeszcze Polska nie zginęła, kiedy MY żyjemy'' , mają na celu powiedzenie NAM, że ojczyzna nasza, ma prawo bytu tylko wtedy, gdy możemy w niej żyć i jej bronić.

Pod słowami 'my' kryją się Polacy, rodacy nasi i mieszkańcy naszej ojczyzny.
65 3 65