Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:17:55+01:00
Daje ci tylko przykład ja będe opowiadac o sobie ale ty napisz to podobnie ok!

Ja spę dziłam ferie na obozie tańczyłam tam lepiłam bałwana bawiliśmy sie jezdziliśmy na łyżwy, basen, i na narty. Jedliśmy pyszne jedzenie był:
1.kolacja,
2.obiad,
3.podwieczorek,
4.kolację.
To wszystko było takie dobre.
mielismy też dwie dyskoteki i bal przebierańców
wogóle było super.
Na feriach spędziłam czas miło fajnie i super!!!

dzięnki że mogłam ci pomóc!
1 4 1
2010-02-16T17:27:01+01:00
W tym roku na ferie pojechałam razem z koleżanką do Zakopanego.Było cudownie, a szczególnie w pensjonacie. Jeździłyśmy na nartach, sankach i łyżwach. Największą atrakcją wycieczki było zobaczenie samego Adama Małysza przed skocznią. To było dla nas wielkie przeżycie. Niestety ferie trwają baaardzo krótko, więc nie mogłyśmy całe dwa tygodnie spędzić w Zakopcu. Po tygodniu musiałyśmy wracać, poniewważ trzeba było pojechać z młodszą siostrą do babci, bo oczywiście sama nie mogła. Ale u niej też było fajnie, mimo to że musiałam cały czas siostry pilnować, bo jestem pełnoletnia. W dzień lepiłyśmy bałwany, rzucałyśmy się śnieżkami, robiłyśmy aniołki na śniegu. W nocy gdy młoda spała mogłam wychodzić na miasto.Którejś nocy spotkałam bardzo miłego chłopaka w kawiarni, w któłrym się chyba zakochałam i on we mnie też. Tylko ta miłość trwała zaledwie cztery dni. Spotykaliśmy się codziennie. Gdy nadeszła niedziela trzabyło już wracać do domu, bo następnego dnia była szkoła. Słodko się z nim pożegnałam i obiecałam sobie, że te ferie zapamiętam do końca życia.
3 5 3