Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:13:15+01:00
Chrześcijanie szanują Pismo Święte ponieważ jest ono bardzo ważne dla wyznawanych przez nich religii. Są to księgi spisane pod natchnieniem ducha świętego bez błędu nauczające prawd, konieczne dla naszego zbawienia..
2010-02-16T19:20:56+01:00
Pismo święte jest to dla chrześcijan ważna księga ponieważ to dzięki i przez Boga napisana rękoma proroków i apostołów, zawiera również życie i nauczanie Jezusa
1 4 1