Odpowiedzi

2010-02-16T17:22:08+01:00
J.pro v=s/t
j.przy v=a×t
j opv=a×t
2010-02-16T17:28:55+01:00
Ruch jednostajnie prostoliniowy
delta t=s/v
s=v*delta t
v=s/delta t

s-przebyta droga
v-prędkość
delta t -przyrost czasu
Vo-predkosc poczatkowa
Vk-predkosc koncowa
a-przyspieszenie

ruch jednostajnie przyspieszony
s=Vo*delta t + a*delta t do kwadratu/2
Vk=Vo+a*delta t
a=delta V/delta t

ruch jednostajnie opóźniony
s=Vo*delta t- a*delta t do kwadratu/2
Vk=Vo-a*delta t
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:46:55+01:00
Ruch prostoliniowy:
V= s/t
t= s/v
s= v*t
Przyspieszony:
s= at²/2
V= a*t
a= v/t
t= v/a
Opóźniony:
s= -at²/2