Odpowiedzi

2010-02-16T17:20:10+01:00
Czyli cos w tym stylu.
Na pozatku sie umyłem, włozyłem na siebie koszutlke, ładnie spodnie, wyperfumowałem sie itp. cos musisz bardziej dodac. W czułem sie bardzo zdenerwowany, bałem sie ze moge cos złego powiedziec lub zrobic.

cos w tym stylu oczywiscie dopracuj to bardziej dałem ci tylko taki pottytuł do tego. bo nawet niewiem na ile to ma byc
2010-02-16T17:20:52+01:00
Hmm , no jak jestem umówiona na randkę no gdzieś tak 5 godzin przed randka czuje podekscytowanie i podniecenie ! ;d
nie wiem no gdzies 2 godziny przed czuje stres i poddenerwowanie , maluje sie i ubieram , a jak juz jest chwila spotkania czuję się szczesliwa i wyluzowana chociaz czasami jest chwila stresu .. ale ogólnie jest spoko .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T19:31:46+01:00
Przygotowany wcześniej plan luźnej rozmowy pozbawi pierwszej randki stresującej presji i zagwarantuje, że rozmowa przebiegnie swobodnie. Zobaczysz, że przygotowania wcale nie były potrzebne. Ale – przezorny zawsze ubezpieczony. przygotuj sobie początek i zakończenie rozmowy. nie trać głowy,nie wpadaj w panikę... a jeśli rozmowa nie wychodzi to najlepszym wyjściem jest żartować :)