Odpowiedzi

2010-02-16T17:21:24+01:00
Człowiek nie miałby szans na przeżycie ponieważ drobnoustroje są potrzebne prawie we wszystkich sprawach jak jedzenie , picie , metabolizm . . ..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T20:25:21+01:00
Człowiek w takiej sytuacji nie ma szans na przeżycie, ponieważ wiele drobnoustrojów żyje w naszym układzie pokarmowym, jelitach. To właśnie one umożliwiają nam rozkład pokarmu oraz są odpowiedzialne za naszą odporność. Gdyby nie było bakterii wiele szczątków organizmów znajdowałoby się wokół nas. Nie moglibyśmy mieć kiszonek, kefirów, jogurtów. U niektórych zwierząt byłby niemożliwy rozkład celuozy.


Proszę bardzooo:))
Liczę na naj.:)