Odpowiedzi

2010-02-16T17:22:11+01:00
V=s/t

t=s/v

t=243/54
t=4,5 h

15 min=1/4 h

s=v*t
s=54*5 1/4
s=54*21/4
s=283,5 km

Proszę uprzejmie :)
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:25:11+01:00
Prędkość samochodu - 54km/h

a)243km ÷ 54km/h = 4,5h = 4godz.30min.

Odp: Samochód trasę 243km pokona w czasie 4godz.30min .

b)5godz.15min. = 5,25h
5,25h × 54km/h = 283,5km

Odp: W ciągu 5 godzin 15 minut samochód przejedzie 283,5km.
3 3 3