Odpowiedzi

2010-02-16T17:21:41+01:00
Ikar z mitu o "Dedalu i Ikarze" stał się porównaniem do człowieka nieuważniego,nieposłusznego stał on się symbolem nieuwagi ...

Nie jestem pewna...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:22:15+01:00
Stał się symbolem dążenia do celu nawet jeśli można uważać to za nierealne. to Chęć realizacji marzeń bez względu na realia, nawet jeśli może być niebezpiecznie.
2010-02-16T17:22:34+01:00
Po swoim wybryku Ikar stał się symbolem nieposłuszeństwa, ciekawości, buntu, lekkomyślności.