UWAGA DAJE MAX PUNKTÓW!Rozpoznaj typ mórz :
m arabskie
m norweskie
m japonskie
m arafura
m flures
m koralowe
m srodziemne
m czerwone
m białe
m bałtyckie
(czy to jeste morze przybrzeżne , międzywyspowe, międzykontynentalne czy wewnątrzkontymentalne ?)

2

Odpowiedzi

2010-02-16T17:36:26+01:00
1 przybrzeżne
2 między kontynętalne
3 między wyspowe
4 niewiem xD
5 niewiem xD
6 między wyspowe
7 wewnątrzkontymentalne
8 wewnątrzkontymentalne
9 niewiem xD
10 wewnątrzkontymentalne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:39:19+01:00
M arabskie - przybrzeżne
m norweskie - międzykontynentalne
m japońskie - między wyspowe
m arafura - między wyspowe
m flores - między wyspowe
m koralowe - przybrzeżne
m śródziemne - międzykontynentalne
m czerwone - międzykontynentalne
m białe - wewnątrzkontynentalne
m bałtyckie - wewnętrzkontynentalne
1 5 1