Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T15:16:18+02:00
Szukamy liczby która będzie się jednocześnie dzielić bez reszty przez 3, 4 oraz 5, zatem najmniejszą taką liczbą jest 3*5*4=60. Skoro ma być to grupa kilkudziesięciu osobowa to rozwiązaniem jest liczba 60 (następną taką liczbą byłaby 2*60=120, a ta jest już trzycyfrowa)
2009-10-13T15:31:30+02:00
60
60 jest podzielne przez 3 , 4 i 5