Odpowiedzi

2010-02-16T17:24:30+01:00
1.Henrietta Zofia de Puget - Francuzka, szlachcianka (późniejsza szambelanowa Lullier)
2.Joanna z Sułkowskich Sapieżyna
3.Zofia Augusta Fryderyka zu Anhalt-Zerbst, księżna holsztyńska (późniejsza caryca Katarzyna II)
4.Jadwiga ze Strutyńskich, wdowa po Janie Ciechanowieckim, staroście mścisławskim (późniejsza żona Mikołaja Manuzzi i starościna opeska)
5.Magdalena Agnieszka, córka księcia Antoniego Benedykta Konstantego Lubomirskiego, żona wojewody połockiego Aleksandra Sapiehy
6. Elżbieta Szydłowska, żona generała Jana Jerzego Grabowskiego (do 1789 roku)
7.Anna Maria, córka feldmarszałka austriackiego Andreasa Hadik von Futak, żona generała Jerzego Marcina Lubomirskiego
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:24:33+01:00
Stanisław August Poniatowski miał 7 żon :

Henrietta Zofia de Puget
Joanna z Sułkowskich Sapieżyna
Zofia Augusta Fryderyka zu Anhalt-Zerbst
Jadwiga ze Strutyńskich
Magdalena Agnieszka z Lubomirskich
Elżbieta Szydłowska
Anna Maria Hadik von Futak