Siema! Mam problem i liczę na pomoc plis !!!!!! helpp! To na jutro. Jestem cienka z matmy :D
Mam zadanie i nie wiem jak je zrobić. A to treść :
W pewnym zakładzie pracy przeprowadzono ankietę, w której między innymi zapytano : Jaki element pracy chciałbyś zmienić w swoim zakładzie? A oto odpowiedzi :
1/4 liczby pracowników chciałaby otrzymywać większą pensję,
1/3 liczby pracowników chciałaby skrócić dzienny czas pracy,
1/6 liczby pracowników chciałaby poprawić warunki pracy,
1/9 liczby pracowników chciałaby zmodernizować zakład pracy ,
1/18 liczby pracowników chciałaby dokonać zmian kadrowych w kierownictwie zakładu,
1/12 liczby pracowników nie odpowiedziała na to pytanie.
Pyt. Oblicz, ilu pracowników pracuje w tym zakładzie, jeżeli na postawione pytanie nie odpowiedziało 3 pracowników.

Hellpp pomóżcie!! Za najszybszą i nalepszą dam najwięcej punktów! ;d a jeżeli będzie źle zgłosze Spam ;pp POMOCY!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:24:51+01:00
Wydaje mi się, że chodzi o to:
1/12 nie odpowiedziało na pytanie
w pytaniu pisze, że nie odpowiedziało 3 osoby, więc
1/12 = 3
12/12 = 3*12 = 36 - tylu pracowników pracuje w firmie
2010-02-16T17:27:45+01:00
1/12 nie odpowiedziała czyli
1/12=3
3*12=36

Odp. W tym zakładnie pracuje 36 pracowniów.