Odpowiedzi

2010-02-16T17:27:20+01:00
Mojego psa mógł rozjechać samochód.
Mój tata wrócił z pracy.
Nie sól tyle tych frytek!
Czy twój brat ma dziewczynę?
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:31:15+01:00
1 dotyczące mógł
Gdybym nie dostał kary na komputer , mógłbym grać .
2 dotyczące wrócił
Mój najlepszy kolega wrócił z wakacji we Włoszech
3 dotyczące sól
Gdy jem sól robi mi się nie dobrze
4 dotyczące twój
Twój ulubiony bohater jest robotem ??
6 3 6
2010-02-16T17:50:38+01:00
Przecież mogłeś przynieść mi ten zeszyt.

Czy twój tata wrócił już z pracy?

Sól jest bardza słona, ale dobra.

Twój kolega się na ciebie obraził.
3 4 3