Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:26:39+01:00
2C2H2 + 3O2 ---> 4CO + 2H2O
2 3 2
2010-02-16T20:55:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2C₂H₂ + 3O₂---->4CO + 2H₂O
1 5 1