Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:27:28+01:00
Zenek Wójcik to był młody nastoletni chłopak. Na początku, gdy znalazł się wśród nowych przyjaciół zachowywał się dość niemile w stosunku do nich. Chłopak był odważny ale też czasem lekkomyślny i nieodpowiedzialny. Jedną z jego zalet było uratowanie dziecka, a jedną z jego wad była kradzież pieniędzy ze sklepu.
2 5 2
2010-02-16T17:30:06+01:00
Zenek Wójcik to bardzo przystojny chłopiec. Pomimo swojego młodego wieku doświadczył już wiele. Na początku spotkania z ,,paczką Mariana" był bardzo skryty. Dopiero Ula sprawiła, że stał się otwarty i przyjazny. Nie chciał pomocy, lecz po wielu namowach wreszcie na to pozwolił.