Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T15:14:36+02:00
1.Stwozyć więcej darmowych kursów i szkoleń
2.Zarzadać obowiązkowej pracy ( to akurat przesada)
3.Wspomagać pracodawców
4. Stworzyc wiecej miejsc pracy.
5. Obdażyc ulgami pracujących a bezrobotnych wręcz na odwrót

Pisałam od siebie :)
5 3 5
2009-10-13T15:14:45+02:00
Aby Zmniejszyć bezrobocie w Polsce trzeba by było Stworzyć zakłady pracy
:)
3 2 3
2009-10-13T15:16:28+02:00
- skracanie czasu pracy.
- upusty w podatkach dla pracodawców uruchamiających nowe stanowiska pracy.
- wprowadzenie prawa zwalniania pracownika w trakcie usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
-Zwiekszenie robut publicznych...
-Godniejsze wynagrodzenie.
4 4 4