Odpowiedzi

2010-02-16T17:25:56+01:00
Jak dla mnie jest to przełożenie znaczenia czyli gdy coś staje się Twoją własnością tym bardziej żywe zwierze musisz mieć za nie pełną odpowiedzialność dbać , karmić . . .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:28:26+01:00
Chodzi o to, że każdy, gdy coś kupuje np. pieska, musi być za niego odpowiedzialny. Dawać mu jeść, pić, wychodzić z nim na dwór, dbać o niego. Tak samo, gdy ma się przyjaciela. Trzeba być dla niego dobrym, starać się o to by ta przyjaźń przetrwała wszystko...