Odpowiedzi

2010-02-16T17:30:19+01:00
Droga zimo zwierzęta cierpią z twojego powodu! Prosimy cię my dzieci niech zima nie bedzie taka zła dla zwierzątek






1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:38:44+01:00
Kochana Pani Zimo !
Zwracam się do pani z prośbą, o to, aby zmniejszyła pani mróz, bo zwierzęta mają kłopoty z przetrwaniem.
Zwierzaki z okolicy mają bardzo trudne warunki życiowe. Jest im zimno, wiecznie chodzą przemoczone. Trudno zdobywają pożywienie, bo gruba warstwa śniegu bardzo im to uniemożliwia. Są coraz bardziej wychudzone. Dobroduszni ludzie rzucają bezdomnym psom resztki z obiadów, ale to nie starcza. Wciąż schodzą się nowe zwierzaki i proszą o jedzenie. A zwierzęta z lasów? Nie mogą sobie poradzić z szukaniem pożywienia i coraz częściej można spotkać zamarznięte zające.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. Te zwierzaki naprawdę potrzebują pomocy.

Przyjaciel zwierząt