Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:37:54+01:00
Wstaw zamiast litery a taką liczbą, żeby równanie x² + a = -4 :
a) nie miało rozwiązań, a=12
b) miało dwa rozwiązania, a=-20
c) miało jedno rozwiązanie. a=4

a) dlatego ze x2 wyjdzie -16 a nic do kwadratu tego nie daje
b) dlatego że wynik bedzie x2=16 czyli x = 4 lub -4

x2=0 wiec tylko x=0
6 3 6
2010-02-16T18:12:22+01:00
A) a=1
b) a=-8
c) a=-4
4 4 4