Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T15:30:35+02:00
Takich liczb jest 45
10,20,21,30,31,32,40,41,42,43,50,51,52,53,54,60,61,62,63,64,65,70,71,72,73,74,75,76,80,81,82,83,84,85,86,87,90,91,92,93,94,95,96,97,98
19 4 19
2009-10-13T15:33:16+02:00
Te liczby to:
10,20,21,30,31,32,40.41,42,43,50,51,52,53,54,60,61,62,
63,64,65,70,71,72,73,74,75,76,80,81,82,83,84,85,86,87,
90,91,92,93,94,95,96,97,98

Czyli jest ich 45
xD
11 2 11