Odpowiedzi

2010-02-16T17:39:49+01:00
Dziekuje ci jezu ze przyszłes na swiat i za cały swiat dzuekuje za to ze jaestes i ze cieszy sie toba swiat dziekuje za kwiaty za deszcz i słnce, dziekuje za miłosć ,rodzine przyrode i ludzi dziekuje e jestes i chronisz nas przed złem . Dziekuje tez za szczeście i zycia blask

to twoja modlitwa tylko jak bedziesz pisac to popraw błedy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:45:22+01:00
Ojcze,
który stworzyłeś świat i wszelkie istoty na nim się znajdujące,
Uchroń nas od bólu i cierpienia,
Nie pozwól by na świecie było tyle zła,
by cierpiały twoje dzieci.
Spraw, by zapanował pokój
I my jako ludzkie stworzenie,
abyśmy nie zaznali nigdy więcej takich nieszczęść,
jakie spotykają nas obecnie.
Czuwaj nad nami i bądź zawsze blisko,
gotowy do pomocy.
Amen
1 5 1