Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:43:08+01:00
Imię Nazwisko Miejscowość, Data
adres
telefon


Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Miejscowość
Pan Imię Nazwisko

Szanowny Panie Dyrektorze pragnę w imieniu wszystkich członków naszego szkolnego zespołu muzycznego podziękować Panu, za udostepienie nam sali na próby. Jesteśmy bardzo szczęśliwy!
Myślę, że pomogło to nam i wygramy konkurs.
Jeszcze raz bardzo dziękuję.

Przedstawiciel zespołu
Imię i Nazwisko
2010-02-16T17:44:46+01:00
Do:
Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 24, im. Stanisława Lema w Krakowie

Droga Dyrekcjo!
W imieniu mojego zespołu, chciałabym serdecznie podziękować, za udostępnianie sali gimnastycznej, na potrzeby próby naszego zespołu muzycznego. Mamy nadzieję, że współpraca z nami, satysfakcjonowała Państwa, tak jak członków naszego zespołu. Mamy nadzieję, na dalsze kontakty.
Z wyrazami szacunku
Członkowie zespołu