Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T15:38:06+02:00
Hmm... Mi cały czas wychodzi √3...

2/√5-√3 - 1/√5+√3 =
2/(√5-√3)*(√5+√3)/√(5+√3) - 1/(√5+√3) * (√5-√3)/(√5-√3) =
(√5+√3)/(5-3) - (√5-√3)/(5 - 3) =
(√5+√3)/2 - (√5-√3)/2 =
[√5+√3 - (√5-√3)]/2 =
[[√5 + √3 - √5 + √3]/2 =
2√3/2 =
√3
1 5 1
2009-10-13T15:39:41+02:00
Nie wiem próbowałam rozwiązać ale wynik mi inny wychodzi nawet na kilka sposobów rozwiązywałam moze jakis błąd jest w odpowiedziach...