Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:44:59+01:00
Eusyfikacja to narzucanie kultury języka i tradycji itp. rosyjskiej a w germanizacji to samo tylko zamiast rosyjskeigo to niemeickiego :D,
8 4 8
2010-02-16T17:45:05+01:00
Germanizacja polegała na tym żeby narzucić polakom niemiecka kulture itp.
a rusyfikacja to samo tylko rosjanie narzucali swoją kulture
10 4 10
2010-02-16T17:46:07+01:00
Germanizacja to wynaradawianie w zaborze pruskim, narzucanie niemieckiej literatury, porozumiewania sie po niemiecku np w szkole, nakazywanie nauki tego jezyka itp

Rusyfikacja-wynaradawianie w zaborze rosyjskim, nakazywanie nauki tego jezyka, porozumiewania sie nim, narzucanie rosyjskiej kultury itp
14 4 14