Rodzaje wiazan chemicznych

Podaj hasla zdefiniowane przez ponizsze zdania.
a) Jest to wiazanie chemiczne powstale w wyniku polaczenia sie atomow za pomoca wspolnych par elektronowych
b) Jest to wzor czasteczki pierwiastka lub zwiazku chemicznego uwzgledniajacy tylko rodzaj i liczbe atomow
c) jest to wzor czasteczki pierwiastka lub zwiazku chemicznego, ktory uwzglednia rodzaj, liczbe atomow oraz liczbe wiazan chemicznych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:45:19+01:00
A) wiązanie kowalencyjne
b) wzór sumaryczny
c) wzór strukturalny
2010-02-16T17:46:01+01:00
A) wiązanie kowalencyjne
b) wzór sumaryczny
c) wzór strukturalny