Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:48:51+01:00
Mocz pierwotny:
woda
cukier
witaminy
sole mineralne
mocznik
kwas moczowy
białka

mocz ostateczny
woda
witaminy
sole mineralne
mocznik
kwas moczowy
1 5 1
2010-02-16T17:48:55+01:00
Pierwotny woda mocznik glukoza sole mineralne
ostateczny sole mineralne mocznik woda
2010-02-16T17:49:07+01:00
Mocz pierwotny
cukier
sole mineralne
witaminy
woda
moczniki
kwas moczowy

Mocz ostateczny:
cukier
sole mineralne
witaminy