Odpowiedzi

2010-02-16T17:48:04+01:00
1. menisk wklęsły
2. poprzez przemieszczanie się cząsteczek- dyfuzja
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:49:50+01:00
1 Woda(h2o) jest cieczą przyjmuje kształt naczynia
w którym się znajduje..
2 Zapach jest to gaz. Gdy psikniemy lekko perfumą zapach rozejdzie się po klasie dzięki tlenowi. Czym cieplej tym zapach szybciej się rozchodzi.

To tyle ile musisz napisać nic więcej pzdr
5 2 5