Odpowiedzi

2010-02-16T17:52:05+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Rozszerzenie granic królestwa
zlikwidowanie urzędu majordomusa
umocnienie swojej władzy
ujednolicenie systemu miar i wag
rozwój handlu z północą i wschodem
wprowadzenie reformy monetarnej i administracyjnej
wprowadzenie reformy szkolnictwa
179 3 179
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:53:38+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
- rozwój osadnictwa miast i handlu
- przeprowadzenie reform
- podział państwa na okręgi zwanymi hrabstwami
- zdobywał wiedzę przysłuchując się dyskusjom i czytaniu książek
- łacina stała się językiem urzędowym
- utworzył wiele szkół przy klasztorach i szkołę Pałacową
- dbał o rozwój nauki i kultury w swoim państwie
230 3 230