Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:51:16+01:00
2010-02-16T17:51:18+01:00
120 000 t - 100 %
72 000 t - x %

x= (72000x100) : 120000 = 60 %

proszę o NAJ :))
5 3 5
2010-02-16T17:54:16+01:00
120 000t - wydobyte złoto
72 000t - złoto należące do prywatnych posiadaczy

120 000 t -100%
72 000 t - x

x = 7200000% ÷ 120000
x = 60%

Odp: 60% wydobytego złota należy do prywatnych posiadaczy.
2 5 2