Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:52:16+01:00
Jagnięcina-lamb
gęś-goose
szynka-ham
ser biały-cottage
gruszka-pear
pasztet-haggis
masło-butter
stać-stand
brać-take
mówić-speak
ananas-pineapple
jabłko-apple
wieprzowina-pork
bułki-roll

Liczę na najj!!! ;)))
2010-02-16T17:55:30+01:00
Lamb
goose
ham
white cheese, cottage
pear
haggis
butter
stand
take
talk
pineapple
apple
pork
rolls
2010-02-16T21:34:12+01:00
1jagnięcina-
2gęś-
3szynka-
4ser biały-
5gruszka-
6pasztet-
7masło-
8stać-
9brać-
10mówić-
11ananas-
12jabłko-
13wieprzowina-
14bułki-


1lamb
2goose
3ham
4white cheese,
5pear
6haggis
7butter
8stand
9take
10talk
11pineapple
12apple
13pork
14rolls

Pozdrawiam