Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T17:54:13+01:00
Po urodzeniu ssią mleko matki
mają kręgi
zachodzi w ciele koniety
Póciowe lub bezpłciowe
wyrasta zwierzętom ze skóry
3 4 3
2010-02-16T17:58:37+01:00
Ssaki to zwierzęta które ssają mleko matki
kręgowce to zierzęta bez kręgosłupa
zapłodnienie dochodzi w tedy gdy te same organizmy tylko ze to musi być samiec i samica sie pieprzą
rozmnażanie jjest wtedy gdy na świat przychodzi nowy potomek
sierść jest to futro zwierzęcia
2 1 2