Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:00:41+01:00
Nie od dziś wiadomo, że najlepszym sposobem na chorobę jest jej unikanie. W przypadku chorób zakaźnych jest to niestety trudne, ze względu na szybki i łatwy sposób, w jaki się rozprzestrzeniają. Profilaktyka powinna skupiać się na:

* odizolowaniu i leczeniu w odpowiednich warunkach chorych osobników
* poddaniu odpowiednio długiej kwarantannie chorych i ich mienia, które może być skupiskiem wirusów
* odpowiedniej kontroli żywności i napojów w miejscu ich produkcji
* dbaniu o higienę osobistą i otoczenia
* okresowych szczepieniach
* przedewszystkim badanie się i profilaktyka nie należy tego lekzeważyc

Powinismy stosowac sie do tych zalecen !!


Licze na naj
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T18:04:34+01:00
Uniknąć choroby można gdy:
- chodzi się regularnie na szczepienia
- dba o higienę osobista i otoczenia
- odpowiednio kontroluje się żywność, najlepiej od razu podczas jej produkcji
- poddaje odpowiednio długiej kwarantannie chorych i przedmiotów mogących być skupiskiem zarazków
- izoluje i odpowiednio leczy osoby chorye

Choroby zakaźne można leczyć poprzez podawanie antybiotyków, leków przeciwwirusowych i antytoksyn.
15 4 15