1)wipisz
a) wszystkie dzielniki liczb 15, 32. urzyj symbolu |
b) wszystkie dzielniki liczby 28.
2)wipisz dzielniki liczb 10 i 12. sprawdz, czy iloczyn liczb 10 i 12 dzieli się przez wipisane liczby

przsze piszcie to dzisiaj czyli 16-02, a nie jutro

2

Odpowiedzi

2010-02-16T18:08:16+01:00
1)wypisz
a) wszystkie dzielniki liczb 15, 32. urzyj symbolu |

WSPÓLNE DZIELNIKI 1

b) wszystkie dzielniki liczby 28.
DZIELNIKI 1,2,4,7,28

2)wipisz dzielniki liczb 10 i 12. sprawdz, czy iloczyn liczb 10 i 12 dzieli się przez wipisane liczby
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T23:41:25+01:00
1.
a) 15| : 15,5,3,1
32| : 32,16,8,4,2,1
Wspólny : 1
b) 28| : 28, 14, 7, 4, 2, 1

2.
10| 10, 5, 2, 1
12| 12, 6, 4, 3, 2, 1

Iloczyn
12*10=120
Tak, dzieli się ;)